direct contact? bel
0511-200200

(Mandje is leeg)

Met een servicecontract worden er heldere afspraken gemaakt over taakverdeling bij ICT-beheer, onderhoud, monitoring en responstijdgarantie.

Monitoring
Voor klanten met een ICT-servicecontract houden wij continu actief de conditie van het netwerk in de gaten. Wij noemen dit monitoring, het houdt onder andere in dat wij in één oogopslag zien of uw machine 'up' is, of de vrije schijfruimte nog voldoende is, of de processor niet overbelast raakt, enzovoort. Hierdoor zijn we storingen meestal een stap voor waardoor u en uw medewerkers niet stil komen te zitten.

Responstijdgarantie
Bij een ernstige storing proberen wij al onze klanten zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen, echter is dit wel afhankelijk van de bezetting en de planning. Binnen een ICT-servicecontract kan de responstijdgarantie worden vastgelegd, zo kan bijvoorbeeld worden gegarandeerd dat er na uiterlijk 2,5 uur een storingsmonteur aanwezig is.

Korting op uurtarief
Binnen een ICT-servicecontract wordt bij afname van een bepaald aantal uren een korting op het uurtarief afgesproken. Wanneer u toch al regelmatig gebuikt maakt van een ICT-er, kunt u op deze manier kosten besparen.

Regelmatig onderhoud
Bij het servicecontract horen ook afspraken over het onderhoud, gangbaar is dat een aantal keren per jaar uw systemen worden geupdatet en doorgelicht. Het doel is steeds het aantal storingen te minimaliseren.

Oké-PC Helpdesk
De Oké-PC Helpdesk is een website waarop klanten met een ICT-servicecontract onder andere hun storingen kunnen aanmelden, de status er van bijhouden, vragen kunnen stellen en de urenverantwoording in kunnen zien.

Natuurlijk zijn er nog meer voordelen in geval van een ICT-servicecontract. Wij brengen uw netwerk in kaart, waardoor u niet afhankelijk bent van de kennis en ervaring van één persoon (die ziek of vrij kan zijn). Ook wordt de taakverdeling duidelijk gemaakt (wie controleert bijvoorbeeld uw back-ups?). Ten slotte is er een speciaal storingsnummer wat buiten onze normale openingstijden bereikbaar is. Geheimhouding is ook altijd gegarandeerd.

Veel bedrijven en scholen in de regio hebben reeds een ICT-servicecontract van Oké-PC Fryslân. Referenties zijn op aanvraag beschikbaar. Mocht u geïntereseerd zijn, dan is het handig om te weten dat wij vrijblijvend op uw locatie de mogelijkheden met u willen doorspreken.


Neem voor meer infomatie gerust contact met ons op!

Onze zakelijke tak houdt zich bezig met adviseren, begeleiden en aanbieden van ICT-diensten zoals:

- Systeem- en netwerkbeheer;
- Databekabeling en infrastructuur;
- Cloudgebaseerde diensten;
- Server installaties;
- professioneel WiFi (draadloos);
- Straalverbindingen;
- Inrichten patchkast ;
- Firewall installatie en beheer;
- Terminal server en VPN-verbindingen;
- Werkplekbeheer;
- Dataherstel en datarecovery;
- Telefooncentrales;
- Virus verwijderen;
- Website- en webapplicatieontwikkeling;
- Licentiebeheer;
- Second opinion en consultancy;
- Camerabeveiliging;
- Exchange servers;

Meer informatie?

Bel dan gerust 0511-200200.


Wij werken onder meer voor:

  • Opo Furore
  • Tresoar
  • Proveiling
  • Kearn Welzijn
  • SMI Groep
  • Capilix
  • PCBO tdiel
  • Hiatus
  • Drowa
  • Weldmij
  • Proloog
  • ucf
  • Ufkes Greentec
  • Roobol
  • Engelsma & Wijnia
  • Water Campus Leeuwarden
  • Water Alliance